منتدى نجمه البادية
يارب تضحك من القلب 100978_1204722598
منتدى نجمه البادية
يارب تضحك من القلب 100978_1204722598
منتدى نجمه البادية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى نجمه البادية

دينى رياضى فن منتوع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولراديو فداك

يارب تضحك من القلب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
♥๖ۣۜރޯ♥الزهرة البيضاء♥๖ۣۜ
عضو متميز
عضو متميز
♥๖ۣۜރޯ♥الزهرة البيضاء♥๖ۣۜ

تاريخ الميلاد : 25/02/1989

يارب تضحك من القلب Empty
مُساهمةموضوع: يارب تضحك من القلب   يارب تضحك من القلب I_icon24الإثنين يناير 03, 2011 10:15 pm

[b]اتنين صعايده راكبين عربيه خبطو واحد اللى سايق قال للى جنبو انزل شوف اللى خبطناه ده
مات ولا لسه نزل حط ايده على قلبه لقى فى نبض وقف قدام العربيه وقال للى سايق تعالى يمين لا شمال شويه ارجع بقى لورا بس كده مات!

...........بيقولك مرة فأر ماشي مع خطيبته في الغابة وفجأة لقى الأسد، فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للأسد قاله: أنت حيوان. الأسد رد قاله: أنت بتشتمنى أنا؟ رد الفأر وقاله: أيوه بقولك أنت. ومشي الفار وروح خطيبته لبيتها. وهو راجع قابله الأسد قاله: أنت كنت بتشتمني أنا يا فااااار؟ قاله: لا والله هو أنا أقدر؟ ده أنت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟ أنا أسف وهات راسك أبوسها. طلع الفار على رأسه عشان يبوسها فلقى خطيبته معديه. فقال للأسد: أدوس على دماغ أمك دلوقتي؟ ..........

..........مرة واحد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل.. قالها: والله عال.. النهاردة راجل... بكرة سجاير! .......

.........واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

........واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلي قالتله هو أنت اشتريت عربية قاللها لا اشتريت زمارة!

يارب النكت تعجبكم وتضحكوا

عمر الربابعه
عضو مبدع
عضو مبدع
عمر الربابعه

تاريخ الميلاد : 26/05/1987
المزاج المزاج : رايق على طووووووووووووووووول

يارب تضحك من القلب Empty
مُساهمةموضوع: مش حتقدر تغمض عنيك   يارب تضحك من القلب I_icon24الخميس يناير 06, 2011 5:09 pm

نكت جميله ورائعه وجزاكى الله خيرا

وشكرا لكى على الموضوع المميز والجميل

صعيدى قالوله ابنك وقع تحت القطر قالهم تانى ََََََ!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

يارب تضحك من القلب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يارب ... يارب
» يارب سلمـــــ
» شوية رسائل يارب تعجبكوا
» نكت من القلب
» خواطر من القلب